Achterste draagarm inspecteren
De rubbers drogen dan uit. Fuseekogels en draagarmrubbers zijn gevoelig voor slijtage omdat ze constant bewegen. Ook het weer speelt een grote rol bij de slijtage, bijvoorbeeld vorst en pekel tasten de onderdelen aan. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor. Draagarmrubbers zijn in perfecte staat wanneer ze stijf zijn.
Speling op draagarmrubbers
Goedkope onderdelen zijn vaak niet gekeurd. De arm in zijn geheel vervangen is vaak veel goedkoper. Aan het chassis (en de draagarm) zit ook een stabilisatorstang gemonteerd. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze nieuwe coating is niet belastend voor het milieu. De draagarm wordt ook wel de reactiearm genoemd .
Draagarmen bestellen voor uw BMW 2 Cabriolet (F23) 228 i
Wanneer u bij ons betaald via AfterPay dan krijgt u later pas de factuur. Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons in Ermelo. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: DAEWOOJAGUARLADAVOLVOMINI.