Achterste draagarm inspecteren
De arm bevat ook fuseekogels. Een aantal kenmerken die typisch zijn voor slijtage: krakend geluid bij drempels, bonkend geluid bij rijden over onverhard wegdek, scheeftrekken naar links (of rechts) tijdens het rijden. Meer slijtage op de banden is ook niet uitzonderlijk. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Elke CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V heeft een eigen VIN-nummer. Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg.
Draagarmen bestellen voor uw CITROEN XSARA PICASSO (N68)
Gietijzer komt minder vaak voor als component. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website. Aluminium velgen worden steeds vaker gemonteerd. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe glijbussen, nieuwe rubberdelen en nieuwe pistons. Auto-onderdelen van ABS zijn van A-merk kwaliteit.
Speling op draagarmrubbers
Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 15 jaar enorm geweest. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw CITROEN komen. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen. De rem onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld.