Draagarmen bestellen voor uw LINCOLN MKX 3.7
Fuseekogels los monteren helpt vaak niks. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Een wiel moet zowel naar links als naar rechts kunnen bewegen. Bij de APK wordt een naar links (of rechts) trekkende auto afgekeurd. Het rendement uit de brandstof motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren.
Achterste draagarm inspecteren
De reactiearm wordt ook de wieldraagarm genoemd. Een aantal kenmerken die typisch zijn voor slijtage: krakend geluid bij drempels, bonkend geluid bij rijden over onverhard wegdek, scheeftrekken naar links (of rechts) tijdens het rijden. Meer slijtage op de banden is ook niet uitzonderlijk. Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze veilige coating is niet belastend voor het milieu. Een stabilisatorstang is gemakkelijk en goedkoop te monteren.
Speling op draagarmrubbers
De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Bij het demonteren kan het schroefdraad kapot worden gedraaid. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw LINCOLN MKX. In Nederland moeten voertuigen goedgekeurde onderdelen bevatten. Aan het chassis (en de draagarm) zit ook een stabilisatorstang gemonteerd.