Achterste draagarm inspecteren
Het probleem ligt vaak bij draagarmrubbers of te veel speling bij de fuseekogels. Men denkt echter vaker aan kromme remschijven terwijl het daar dan dus niet aan ligt. Ook kan een defecte draagarm resulteren in een trillend stuur tijdens het afremmen. Houdt u altijd rekening met weekend en feestdagen. Een RDW keuring is verplicht bij een ingevoerde auto. De airco van het voertuig zorgt voor een fijne temperatuur. Ook de bevestigingsbouten kunnen slijten.
Speling op draagarmrubbers
Wij controleren altijd bij de MAZDA 323 S V (BA) 1.5 16V dealer of de onderdelen passen op uw auto. Een aantal kenmerken die typisch zijn voor slijtage: krakend geluid bij drempels, bonkend geluid bij rijden over onverhard wegdek, scheeftrekken naar links (of rechts) tijdens het rijden. Meer slijtage op de banden is ook niet uitzonderlijk. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw MAZDA 323 S V (BA) komen. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe veren, nieuwe glijbussen, nieuwe pistons, nieuw handremmechanisme en nieuwe rubberdelen.
Draagarmen bestellen voor uw MAZDA
De juiste wegligging wordt gerealiseerd door de draagarm. Een kloppend geluid bij de voorwielen? Nieuwe monteren! Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze moderne coating is niet belastend voor het milieu. Een defecte arm kan de reden zijn voor trillende remschijven.