WhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!
100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MERCEDES-BENZ
Gekozen auto:MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S203) C 230 Kompressor 192PK
Bouwjaar 02-2004 - 08-2007

Draagarmen MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S203) C 230 Kompressor

De beweging van de wielen komt door de draagarm. De draagarm is een erg belangrijk gedeelte van het onderstel. De draagarmrubbers zitten aan het chassis vast, waarbij de fuseekogel aan de wielzijde van de auto gemonteerd zit. Een totale draagarm bestaat vaak uit een fuseekogel en draagarmrubber. De draagarm moet vervangen worden wanneer de rubbers of fuseekogels kapot zijn.

Draagarmen voorzijde
Draagarmen achterzijde
Lager, wiellagerbehuizing achterzijde
Draagarmrubber voorzijde
Draagarmrubber achterzijde

Draagarmen bestellen voor uw MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S203) C 230 Kompressor

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe rubberdelen, nieuwe glijbussen, nieuw handremmechanisme en nieuwe pistons. Uitlezen van de boord computer kan bijna alleen bij de auto dealer. Wanneer de zomer voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. Europese fabrikanten hebben vele keurmerken gekregen.

Achterste draagarm inspecteren

Draai vervolgens de overige moeren los. Nu kan de draagarm worden verwijderd. Een defecte arm kan de reden zijn voor trillende remschijven. Wij verkopen auto-onderdelen met kortingen tot 65%. Elke MERCEDES-BENZ C-KLASSE T-Model (S203) heeft een eigen VIN-nummer.

Speling op draagarmrubbers

Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw MERCEDES-BENZ past. Aan het chassis (en de draagarm) zit ook een stabilisatorstang gemonteerd. Via uw kenteken voorzien wij u van het het juiste onderdeel. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier.