WhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!
100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: PORSCHE
Gekozen auto:PORSCHE 911 3.6 GT2 483PK
Bouwjaar 10-2003 - 08-2005

Draagarmen PORSCHE 911 (996) 3.6 GT2

De beweging van de wielen komt door de draagarm. De draagarm is een erg belangrijk gedeelte van het onderstel. De draagarmrubbers zitten aan het chassis vast, waarbij de fuseekogel aan de wielzijde van de auto gemonteerd zit. Een totale draagarm bestaat vaak uit een fuseekogel en draagarmrubber. De draagarm moet vervangen worden wanneer de rubbers of fuseekogels kapot zijn.

Draagarmen voorzijde
Draagarmen achterzijde
Wij checken of dit past
Past op uw PORSCHE 911
Deze past mogelijk niet op uw auto.
Via de kentekencheck hebben we uitgezocht wat op je auto past.
Wij denken dat dit onderdeel niet past.
Populaire keuze
Originele kwaliteitArtikelnr: 212197
Levertijd 2-3 dagen
achterzijde, links of rechts, onderachterzijde, links of rechts, onder
Wat is originele kwaliteit?
Standaard op uw auto
Normaal gebruik
Zelfde als in uw garage
12 maanden garantie
Beste prijs/kwaliteit
Specificaties
Merk: All Brake Systems
Ø conus diameter: 15,2 mm
Bijzonderheden: Met draag/-stuur gewricht
Materiaal: Aluminium
Lengte: 365 mm
draagarm type: Driehoeksdraagarm
Gewicht: 0,60 kg
Standaard: Standaard
Inbouwplaats: achterzijde, links of rechts, onder
65% Korting
56,08
160,24
incl. BTW
Prijs per stuk
Meer informatie
Reviews: 18

Speling op draagarmrubbers

De arm bevat ook fuseekogels. Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw PORSCHE 911 (996) 3.6 GT2 komen. Een kloppend geluid bij de voorwielen? Nieuwe monteren! Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie.

Draagarmen bestellen voor uw PORSCHE 911 (996)

Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan 10 jaar geleden. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: FIATAUDICHRYSLERISUZU. De rubbers drogen dan uit. Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de Europese Unie. In de zomer schuren de draagarmen vaak.

Achterste draagarm inspecteren

Het probleem ligt vaak bij draagarmrubbers of te veel speling bij de fuseekogels. Men denkt echter vaker aan kromme remschijven terwijl het daar dan dus niet aan ligt. Ook kan een defecte draagarm resulteren in een trillend stuur tijdens het afremmen. Dankzij onze kentekencheck ziet u alleen passende onderdelen op de website. Gietijzer komt minder veel voor als component. Fuseekogels en draagarmrubbers zijn gevoelig voor slijtage omdat ze constant bewegen. Ook het weer speelt een grote rol bij de slijtage, bijvoorbeeld vorst en pekel tasten de onderdelen aan.