100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: RENAULT
Gekozen auto:RENAULT CLIO I 1.4 75PK
Bouwjaar 01-1991 - 09-1998

Draagarmen RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4

De beweging van de wielen komt door de draagarm. De draagarm is een erg belangrijk gedeelte van het onderstel. De draagarmrubbers zitten aan het chassis vast, waarbij de fuseekogel aan de wielzijde van de auto gemonteerd zit. Een totale draagarm bestaat vaak uit een fuseekogel en draagarmrubber. De draagarm moet vervangen worden wanneer de rubbers of fuseekogels kapot zijn.

Draagarmen voorzijde
Draagarmrubber voorzijde
Wij checken of dit past
Past op uw RENAULT CLIO I
Deze past mogelijk niet op uw auto.
Via de kentekencheck hebben we uitgezocht wat op je auto past.
Wij denken dat dit onderdeel niet past.
Populaire keuze
Originele kwaliteitArtikelnr: 270277
Op voorraad, maandag gratis verzonden!
voorzijde, links of rechts, ondervoorzijde, links of rechts, onder
Wat is originele kwaliteit?
Standaard op uw auto
Normaal gebruik
Zelfde als in uw garage
12 maanden garantie
Beste prijs/kwaliteit
Specificaties
Merk: All Brake Systems
Ø Buiten diameter: 40,0 mm
binnen Ø: 12,1 mm
Lengte: 46,0 mm
Gewicht: 0,20 kg
Inbouwplaats: voorzijde, links of rechts, onder
59% Korting
12,95
31,58
incl. BTW
Prijs per stuk
Meer informatie
Reviews: 18

Speling op draagarmrubbers

Wij werken met de volgende toeleveranciers: Brembo, TRW, ABS, Bendix, ATE, Pagid en Bosch Het is van belang dat er hoogwaardige onderdelen op uw RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 komen. Bij alle producten bevind zich een duidelijke handleiding hoe u het product kunt vervangen bij uw auto. Ook de bevestigingsbouten kunnen slijten. Een RDW keuring is verplicht bij een geimporteerde auto.

Draagarmen bestellen voor uw RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_)

De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. De juiste draagarm wordt niet altijd gegeven bij de kentekencheck. Draai vervolgens de overige moeren los. Nu kan de draagarm worden verwijderd. De airco van het voertuig zorgt voor een constante temperatuur.

Achterste draagarm inspecteren

Slijtage aan de draagarm kan voorkomen worden door juiste schokbrekers. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Een kapotte draagarm of fuseekogel wordt niet snel opgemerkt aangezien je snel went aan een minder stuurgedrag van de auto. Draagarmen moeten in juiste conditie verkeren. Vooral de draagarmrubbers en fuseekogels moeten spelingvrij zijn. Zo kan de auto een goede wegligging vergaren. Een storing in de auto electronica geeft vaak niet verklaarbare problemen.