Speling op draagarmrubbers
Hedendaagse voertuigen gaan veel langer mee dan twintig jaar geleden. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: CHEVROLETCADILLACGMCPLYMOUTH. Een aantal kenmerken die typisch zijn voor slijtage: krakend geluid bij drempels, bonkend geluid bij rijden over onverhard wegdek, scheeftrekken naar links (of rechts) tijdens het rijden. Meer slijtage op de banden is ook niet uitzonderlijk. Wij controleren altijd bij de RENAULT MASTER II Bestelwagen (FD) 2.8 D dealer of de onderdelen passen op uw auto.
Draagarmen bestellen voor uw RENAULT MASTER II Bestelwagen (FD)
Slijtage aan de draagarm kan voorkomen worden door juiste schokbrekers. Als de stuurdelen in goede staat verkeren, geeft dat een strak sturende auto. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Elke RENAULT heeft een eigen VIN-nummer.
Achterste draagarm inspecteren
Een automaat bak geeft bij meer dan 200000 kilometer vaak problemen. Een wiel moet zowel naar links als naar rechts kunnen bewegen. De draagarm vervangen is niet moeilijk en er is geen specifiek gereedschap voor nodig. Wel is het raadzaam om de complete draagarm in zijn volledigheid te vervangen. Het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers is haast onmogelijk zonder een pers. Wij hanteren lage verzendkosten van 7,95 euro per aankoop.