Speling op draagarmrubbers
Ook voor de stuurdelen geldt dit. Invoeren van auto's uit andere landen dan dan Nederland komt steeds vaker voor. De fuseekogels en draagarmrubbers gaan in tegenstelling tot de draagarm zelf snel kapot. Op deze onderdelen komt veel kracht te staan tijdens het sturen. Een fuseekogel zit vast aan de wielzijde van een auto. De kogel beweegt de hele tijd mee tijdens het sturen. Het werkt als een soort scharnier. Draagarmrubbers zijn in perfecte staat wanneer ze stijf zijn. De rubbers drogen dan uit.
Achterste draagarm inspecteren
Wij controleren altijd bij de RENAULT MEGANE II Bestelwagen/Bus (KM_) dealer of de onderdelen passen op uw auto. Het fuseelichaam bestaat onder andere uit de arm. Auto onderdelen in het buitenland kunnen verschillen van kwaliteit. Er treedt vaak speling op bij de draagarmbussen.
Draagarmen bestellen voor uw RENAULT
De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Via uw chassisnummer vinden wij de passende draagarm. Aan de draagarm zit ook een schokbreker vast. Bent u op zoek naar de Track & Trace code van uw bestelling? Deze mailen wij naar uw e-mailadres. De draagarm vervangen is niet moeilijk en er is geen specifiek gereedschap voor nodig. Wel is het raadzaam om de complete draagarm in zijn volledigheid te vervangen. Het persen van nieuwe fuseekogels of draagarmrubbers is haast onmogelijk zonder een pers.