100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MAZDA
Gekozen auto:MAZDA 3 2.3 DiSi Turbo MPS 250PK
Bouwjaar 06.2006 - 06.2009

Fuseekogels MAZDA 3 (BK) 2.3 DiSi Turbo MPS

Een fuseekogel zorgt ervoor dat de wielen kunnen draaien en sturen. Het is een directe verbinding tussen het fuseelichaam en de draagarm. Wanneer er enige vorm van speling optreedt in de fuseekogel, kan de auto een bonkend geluid maken tijdens het afremmen. Dan zal de fuseekogel vervangen moeten worden. Fuseekogels zijn niet altijd los verkrijgbaar. Soms zitten ze in de draagarm geperst en moet de complete draagarm vernieuwd worden.
Fuseekogels voorzijde
Fuseekogels achterzijde

Speling op uw fuseekogel

Het onafgewende gewicht van een voertuig moet zo licht mogelijk zijn. Het is daarom van groot belang om de fuseekogels, stuurkogels en stabilisatoren vaak (of tijdens een onderhoudsbeurt) op speling of andere defecten te controleren. De auto onderdelen van tegenwoordig zijn verder door ontwikkeld. Speling op een fuseekogel of stabilisatorstang zorgt voor onregelmatig rijgedrag en slijtage aan de wielen.

Fuseekogel voor uw auto kopen

Verschillende stuurdelen voor op uw auto koopt u voordelig bij AutoOnderdelenExpert.nl met kortingen tot wel 65% op de dealerprijzen én super gemakkelijk altijd de juiste onderdelen voor op uw auto vinden via onze kentekencheck. De stabilisatorstangen of stuurkogels van AutoOnderdelenExpert.nl zijn erg goedkoop waardoor het geen prijzig klusje is. Op onze site kunt u gemakkelijk via uw kenteken zoeken naar de juiste onderdelen voor uw auto. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren de stuurdelen van een auto.

Fuseekogels voor uw MAZDA 3 (BK) 2.3 DiSi Turbo MPS bestellen

Het gewicht van voertuigen is bepalend voor de remweg. Al deze onderdelen hebben te maken met de stuurrichting en de wielophanging van de auto. Al deze onderdelen zijn erg belangrijk voor de veiligheid van het voertuig. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. Daarbij zit er een soort vet in de kogelgewrichten. Dit vet mag er niet uit lopen. Ook hier kijkt de APK-meester naar, aangezien dit vet erg belangrijk is voor de levensduur van de banden.