100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: BMW
Gekozen auto:BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 430 d 286PK
Bouwjaar 07-2014 - heden

Remcilinders BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 430 d

Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder zorgt voor druk tussen het rempedaal en de wielremcilinders en de remklauwen. De koppelingcilinders bedienen de koppeling. Ook deze worden gevuld met remvloeistof.

Hoofdremcilinders voorzijde

Hoofdremcilinder zelf monteren

Dankzij onze extra check zorgen wij ervoor dat u altijd het juiste onderdeel ontvangt. De cilinders dragen bij aan de veiligheid van uw auto. Tijdens de APK worden ze nagekeken. Wielremcilinders kunnen nog wel eens lekken. Zo kan er remverschil of te weinig remvermogen ontstaan. De juiste remcilinders voor uw auto vindt u gemakkelijk bij AutoOnderdelenExpert.nl door onze kentekencheck. Bij ons heeft u altijd het juiste advies voor uw BMW 4 Cabriolet (F33, F83) 430 d.

Wielremcilinder kopen voor BMW 4 Cabriolet (F33, F83)

Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: MAZDAPORSCHEPEUGEOTSUZUKI. Een wielremcilinder is te koop vanaf 10 euro. Een hoofdremcilinder kan wat prijziger zijn, net als een remkrachtverdeler, maar deze onderdelen hoeven haast nooit vervangen te worden. Vervangen is vaak noodzakelijk maar niet erg prijzig. Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen.

Koppelingscilinder vervangen BMW

Koppelingcilinders vallen buiten de APK-eisen. Deze brengen geen veiligheidsrisico met zich mee. Er wordt gekeken naar de werking en naar lekkage, aangezien deze onderdelen bestaan uit remvloeistof. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 tot 18:00. De cilinders zitten doorgaans niet heel vastgeroest en kunnen makkelijk gedemonteerd worden. De hoofdremcilinder geeft de druk door vanaf het rempedaal naar de wielremcilinders en remklauwen. Deze worden bekrachtigd door de hoofdremcilinder.