WhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!
100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: MERCEDES-BENZ
Gekozen auto:MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207) E 220 BlueTEC 177PK
Bouwjaar 05.2014 - 12.2016

Remcilinders MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207) E 220 BlueTEC

Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder zorgt voor druk tussen het rempedaal en de wielremcilinders en de remklauwen. De koppelingcilinders bedienen de koppeling. Ook deze worden gevuld met remvloeistof.

Hoofdremcilinders voorzijde

Wielremcilinder kopen voor MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207) E 220 BlueTEC

De EGR klep zorgt voor de juiste lucht toevoer in de motor. Een wielremcilinder is te koop vanaf 10 euro. Een hoofdremcilinder kan wat prijziger zijn, net als een remkrachtverdeler, maar deze onderdelen hoeven haast nooit vervangen te worden. U kunt ons telefonisch bereiken op 0341 267 637 De cilinders zitten doorgaans niet heel vastgeroest en kunnen makkelijk gedemonteerd worden.

Hoofdremcilinder zelf monteren

Autoruiten zijn nog steeds van gelaagd glas. Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. Houdt u altijd rekening met feestdagen en zondagen. Een auto uit buiten de EU heeft vele kilometers op slechte wegen gemaakt..

Koppelingscilinder vervangen MERCEDES-BENZ E-KLASSE Cabriolet (A207)

Bij ons zijn de remklauwen voorzien van een CR203 coating, ook wel Chromium 3 genoemd. Deze vernieuwde coating is niet belastend voor het milieu. Wij controleren altijd bij de MERCEDES-BENZ dealer of de onderdelen passen op uw auto. Remcilinders en koppelingscilinders vervangen is op zich een eenvoudige klus, wel moet u altijd zorgen dat u genoeg remvloeistof bij de hand hebt en het remsysteem moet na vervanging altijd ontlucht worden. Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Het rendement uit de benzine motor is aanzienlijk gestegen de laatste jaren.