WhatsApp ons +31 (0)6 49 09 28 74WhatsApp ons!
100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: NISSAN
Gekozen auto:NISSAN X-TRAIL 2.5 ALL MODE 4x4-i 171PK
Bouwjaar 12.2013 - heden

Remcilinders NISSAN X-TRAIL (T32_) 2.5 ALL MODE 4x4-i

Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder zorgt voor druk tussen het rempedaal en de wielremcilinders en de remklauwen. De koppelingcilinders bedienen de koppeling. Ook deze worden gevuld met remvloeistof.

Helaas, dit product hebben wij niet voor uw auto.

We hebben op dit moment helaas dit product niet zichtbaar op onze webshop. U kunt ons bellen op 0341 267 637, dan helpen wij u met het zoeken naar het product dat op uw auto past.

Wielremcilinder kopen voor NISSAN X-TRAIL (T32_) 2.5 ALL MODE 4x4-i

Dankzij onze extra check zorgen wij ervoor dat u altijd het juiste onderdeel ontvangt. De koppelingcilinders bedienen de koppeling en worden gevuld met remvloeistof. Lucht en interieur filters worden bij een grote beurt vervangen. De cilinders dragen bij aan de veiligheid van uw auto. Tijdens de APK worden ze nagekeken. Vervangen is vaak noodzakelijk maar niet erg prijzig.

Hoofdremcilinder zelf monteren

Heeft u geen kenteken, dan kunt u bij ons ook zoeken via merk, model en type van uw auto. Omdat wij groots inkopen kunnen wij de prijzen zo laag houden op onze website. Een wielremcilinder is te koop vanaf 10 euro. Een hoofdremcilinder kan wat prijziger zijn, net als een remkrachtverdeler, maar deze onderdelen hoeven haast nooit vervangen te worden. Elke NISSAN X-TRAIL (T32_) heeft een eigen VIN-nummer.

Koppelingscilinder vervangen NISSAN

De werking is bij alle cilinders hetzelfde. Een pedaal bedient de onderdelen en deze onderdelen bedienen dan weer andere dingen. Wanneer de winter voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% voor en 50% achter. Koppelingcilinders vallen buiten de APK-eisen. Deze brengen geen veiligheidsrisico met zich mee.