100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: PORSCHE
Gekozen auto:PORSCHE 911 Targa 3.8 Carrera 4S 400PK
Bouwjaar 05.2014 - heden

Remcilinders PORSCHE 911 Targa (991) 3.8 Carrera 4S

Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. De hoofdremcilinder zorgt voor druk tussen het rempedaal en de wielremcilinders en de remklauwen. De koppelingcilinders bedienen de koppeling. Ook deze worden gevuld met remvloeistof.

Hoofdremcilinders voorzijde

Hoofdremcilinder zelf monteren

Een motorkap is nu ook al vaak van aluminium of kunststof. Koppelingcilinders vallen buiten de APK-eisen. Deze brengen geen veiligheidsrisico met zich mee. Wielremcilinders kunnen nog wel eens lekken. Zo kan er remverschil of te weinig remvermogen ontstaan. De gewichtsverdeling is ideaal bij 50% achter en 50% voor.

Wielremcilinder kopen voor PORSCHE 911 Targa (991) 3.8 Carrera 4S

De werking is bij alle cilinders hetzelfde. Een pedaal bedient de onderdelen en deze onderdelen bedienen dan weer andere dingen. De juiste remcilinders voor uw auto vindt u gemakkelijk bij AutoOnderdelenExpert.nl door onze kentekencheck. De remvloeistof moet wel elke 2 jaar ververst worden zodat het hele remsysteem door wordt gespoeld. Wielremcilinders, hoofdremcilinders en koppelingcilinders vallen allemaal onder remcilinders. Alle worden deze gevuld en bediend via remvloeistof. Alle cilinders hebben verschillende werkingen. Remcilinders en koppelingscilinders vervangen is op zich een eenvoudige klus, wel moet u altijd zorgen dat u genoeg remvloeistof bij de hand hebt en het remsysteem moet na vervanging altijd ontlucht worden.

Koppelingscilinder vervangen PORSCHE 911 Targa (991)

Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw PORSCHE past. Dankzij onze extra check zorgen wij ervoor dat u altijd het juiste onderdeel ontvangt. De ontwikkeling van de automobiel is de laatste 20 jaar enorm geweest. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu. De motordelen worden eigenlijk niet nagekeken bij een keuring.