Remblokken en -schijven speciaal voor uw TOYOTA DYNA 200 Open laadbak/ Chassis
Carbon is een lichte materiaal wat vaker wordt verwerkt in de automobiel industrie. Na een aantal keren geremd te hebben, is het remoppervlakte weer roestvrij. Waterpomp zorgt voor de koeling van de motor. Om een APK-verlening te krijgen, moeten de remschijven vaak vervangen worden. Dit zal de APK-keurmeester aan u laten weten. Alle remmen kunnen kapot gaan na een tijdje.
Last van piepen?
Doorgaans hebben moderne auto's schijfremmen op de voorwielen, soms hebben ze schijfremmen op alle vier de wielen. Lucht en interieur filters worden bij een beurt vervangen. Grotere diameters schijven zie je vaak bij snellere auto/’s. Alle andere chassis-onderdelen staan buiten het remsysteem. Het gehele remoppervlak moet voor de helft roestvrij zijn.
Goedkope remschijven TOYOTA
BrakeMax is een merk geperforeerde schijven met normale diameters. De prestatie van het remmen is afhankelijk van de schijf. Een auto is nog steeds het duurste vervoermiddel. Een remschijf mag nooit vibreren. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer.