brand: ALFA ROMEO
Gekozen auto:ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S. 103PK
Bouwjaar 12-1996 - heden

Remschoenen ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S.

Remschoenen werken hetzelfde als remblokken. Er wordt remvoering tegen een remschijf of -trommel aangedrukt, dit zorgt voor frictie. De remschoensets worden enkel aan de achterkant van de auto gebruikt. Ze slijten niet heel snel waardoor ze niet vaak vervangen hoeven te worden. Het is echter wel een APK-afkeur wanneer de auto niet genoeg remt aan de achterzijde, of als er remverschil is.

Remschoensets achterzijde

Remschoenset monteren

De handremschoenen worden bediend door een handremkabel in plaats van wielremcilinders. Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: OLDSMOBILESUBARUSSANGYONGISUZU. Welke onderdelen slijten wel in uw voertuig? Een remschoenset is altijd zonder montage-veren, deze remschoen montageset inclusief montage-veren kunt u los bijbestellen.

Remschoenen ALFA ROMEO 145 (930_) 1.4 i.e. 16V T.S. bestellen

De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. De juiste remschoenset voor uw CAR vindt u gemakkelijk met onze kentekencheck. Ook de remtrommels zullen goed nagekeken en eventueel gereinigd of vervangen worden. Remschoenen vervangen begint met het demonteren van het wiel en de remtrommel, nu ziet u de remschoenen zitten. Deze zijn met elkaar verbonden door een remschoen-montageset en wielremcilinder. Hierbij worden te grote remverschillen bij de achterwielen direct gezien en dat zorgt voor een APK afkeur van de auto.

Remschoenset ALFA ROMEO 145 (930_) kopen

De schoenen worden in de remtrommel gemonteerd en er tegenaan gedrukt tijdens het remmen. De schoenenset bestaat uit 4 segmenten omdat er ter minste 2 segmenten per wiel worden gemonteerd. De prijzen van deze onderdelen vallen zeker mee als deze gekocht worden bij AutoOnderdelenExpert.nl. Wij verkopen de onderdelen tegen groothandelsprijzen. Wanneer u voor 10:00 besteld kunt u het nog dezelfde werkdag ophalen bij ons in Ermelo. De spatborden en deuren zijn eigenlijk niet aan slijtage onderhevig.