100 dagen retouren
Veilig bestellen en betalen
Snelle levering
Deskundige helpdesk
15.287 klanten geven 9.2 / 10
Webshop Keurmerk
brand: VOLVO
Gekozen auto:VOLVO S90 II 2.0 D3 150PK
Bouwjaar 03.2016 - heden

Stabilisatorstangen VOLVO S90 II (234) 2.0 D3

De stabilisatorstang is een stalen of kunststoffen stang. Vaak zitten er rubberen bevestigingsuiteinden op die verbonden worden tussen de draagarm en het chassis. De stang moet het overhellen van de auto in de bocht tegen gaan. Er komt erg veel kracht op de stang te staan. Het is daarom van groot belang dat de stabilisatorstang op tijd gecontroleerd wordt op slijtage.
Stabilisatorstangen voorzijde
Stabilisatorstangen achterzijde

Stabilisatorstangen voor uw VOLVO S90 II (234) 2.0 D3 bestellen

Alle onderdelen zijn uitvoerig getest en zijn gemaakt in de EU. Comfort en levensduur optimaal op elkaar afgestemd waardoor ze een ideale wrijvingscombinatie vormen. Elke VOLVO S90 II (234) heeft een eigen VIN-nummer. Alleen olie lekkage is uit den boze gezien het milieu.

APK-afkeur stabilisatorstangen

Vrijwel elke auto heeft meerdere chassisonderdelen op de auto zitten. Deze zorgen voor een stabiele en gecontroleerde wegligging en fatsoenlijk stuurgedrag van de auto. Ook de arbeidstijd valt bij het monteren en demonteren van deze auto-onderdelen zeker wel mee. Onze webshop is beveiligd met een SSL-certificaat waardoor u veilig uw aankoop kunt maken op onze webshop. Fuseekogels, stuurkogels, spoorstangen en stabilisatorstangen behoren tot de auto-onderdelengroep chassis-onderdelen, ook wel stuurdelen genoemd. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring.

Een kapotte stabilisatorstang herkennen

Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: INFINITITOYOTAVOLVOMINI. Consumenten kunnen flink besparen op hun onderhoudskosten van hun auto. De electronica in de huidige auto geeft veel storingen. Het vervangen van bijvoorbeeld stabilisatorstangen kan het beste per paar (dus per twee) gebeuren. Want links en rechts krijgen dezelfde krachten te verduren.Ditzelfde geldt voor een stuur- of fuseekogel. Daarbij zit er vet in de kogelgewrichten. Dit mag er niet uitlopen om het onderdeel intact te laten. Ook hier kijkt de keurmeester naar bij de APK.