Wiellagers PORSCHE

Wiellagers zijn erg belangrijke slijtage-onderdelen in een auto. Ze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit. Dit betekent dus dat er 4 wiellagers en -naven op de auto zitten. De wiellagers gaan vaak pas boven de 50.000 kilometer slijten. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en ABS-sensoren al in zitten. Zo wordt het vervangen van dit onderdeel erg gemakkelijk om zelf te doen.

Vul uw kenteken in om snel onderdelen voor uw auto te vinden

Wiellagers kopen PORSCHE

Bij ons shopt u altijd veilig. Wij zijn aangesloten bij het bekende "Webshop Keurmerk" en hebben al meer dan 14 duizend positieve reviews. Elke auto heeft een eigen VIN-nummer. Bumpers zijn geen slijtonderdelen van een auto. De wegligging is een heel belangrijk item bij een apk-keuring. Een wiellager is een slijtgraag onderdeel van de auto.

Juiste wiellager voor uw auto

Water in een afgesloten lager zorgt ook voor beschadigingen. Hierbij wat tips om u te helpen de oorzaak van het probleem te achterhalen. De wielnaaf is gemonteerd op het fusee. Dit fusee zit weer aan het wiel van het voertuig. Via uw kenteken voorzien wij u van het het juiste onderdeel. Bij elke bestelling krijgt u van ons een gratis tube keramisch vet en spuitbus remreiniger.

Wiellagers met een ingebouwd ABS-sensor

Fabrieks-rebuilt houdt in nieuwe pistons en nieuwe rubberdelen. Daarbij werden er voorheen vaak conische lagers gebruikt bij auto's met trommelremmen. Wiellager-kits zijn meestal voor links én rechts, hier zit geen verschil in. Vaak voorkomende zijn de perslagers, met en zonder ABS-ring. Wanneer de afdichting op het wiellager kapot of beschadigd is, begint het geluid erg zwak en daarna wordt het wat harder.