Wiellagers VW VOLKSWAGEN GOLF PLUS Van (521) 2.0 TDi
Wiellagers zijn erg belangrijke slijtage-onderdelen in een auto. Ze zijn gemonteerd in de draaiende wielnaaf waar het wiel aan vast zit. Dit betekent dus dat er 4 wiellagers en -naven op de auto zitten. De wiellagers gaan vaak pas boven de 50.000 kilometer slijten. Tegenwoordig worden er complete wielnaven verkocht waar de wiellagers en ABS-sensoren al in zitten. Zo wordt het vervangen van dit onderdeel erg gemakkelijk om zelf te doen.
Tip: Voor de voorzijde van deze auto hebben we geen losse wiellagers in onze webshop
Waarschijnlijk zijn losse wiellagers voor de voorzijde van jouw auto niet los te vervangen. Voor deze VW VOLKSWAGEN GOLF PLUS Van (521) dient daarom de gehele wielnaaf vervangen te worden. In deze wielnaaf zit de wiellager al voorgemonteerd.
Heb je wel losse wiellagers nodig en is vervangen van de complete wielnaaf geen optie? Dan staat dit fout op onze website. Maar geen zorgen, de kans is groot dat we ze toch kunnen vinden. Vul dit formulier in, dan gaan we in het dealersysteem van je auto opzoek naar passende wiellagers.
Verschillende wiellagers op uw auto
Wij controleren altijd bij de VW VOLKSWAGEN GOLF PLUS Van (521) 2.0 TDi dealer of de onderdelen passen op uw auto. Doormiddel van onze simpele website kunt u op een overzichtelijke manier zien wat er op uw VW VOLKSWAGEN GOLF PLUS Van (521) past. Wanneer de zomer voor de deur staat is het extra van belang om het onderhoud op orde te hebben. Onze pakketten worden geleverd door zowel PostNL als PDP. Een wiellager mag je niet horen bewegen.
Wiellagers kopen VW VOLKSWAGEN
Wij hebben onderdelen voor alle automerken waaronder: LINCOLNPONTIACINFINITICHRYSLER. In ons magazijn heeft AutoOnderdelenExpert.nl meer dan 21.000 producten op voorraad liggen. Het wegdek bepaald mede de slijtage aan uw onderdelen. De juiste banden spanning zorgt voor een lagere brandstof verbruik.
Versleten wiellagers op een auto
Wiellager-fabrikanten in Europa voldoen aan zeer strenge wetgeving. Met de komst van complete wielnaven met ingebouwde lagers en ABS-sensoren wordt het zelf vervangen een erg eenvoudig klusje. Het demonteren van wiellagers is een lastige klus. De magneetkant testen met een ijzeronderdeel.
Wat vind je van deze pagina?
Let op
Wij raden aan om de geadviseerde producten te kopen. Deze zijn middels kentekencheck gecontroleerd. De producten die je te zien krijgt als je verder gaat kwamen niet door de kentekencheck en passen waarschijnlijk niet!
De hier weergegeven gegevens, in het bijzonder de gehele databank, mogen niet worden gekopieerd. Het is niet toegestaan de afzonderlijke data of databank als geheel zonder expliciete toestemming van TecDoc te kopiëren, te publiceren en/of deze handelingen door derden te laten uitvoeren. Indien er in strijd met de auteursrechten gehandeld wordt, zullen er gerechtelijke stappen ondernomen worden.