Auto Onderdelen Expert.nl Dé expert in auto onderdelen

Contact

Heb je een vraag of hulp nodig? We helpen je graag! Kijk eerst hieronder even bij onze meest gestelde vragen. Daar vind je vaak al snel een antwoord. Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in of bel ons. We staan voor je klaar om je verder te helpen!

Waar blijft mijn pakket?

Je ontvangt van ons via de mail een track & trace linkje voor elk pakket wat je van ons krijgt. Met de track & trace kun je eenvoudig zien waar je bestelling blijft. Ook zie je in je track & trace of je bestelling bijvoorbeeld bij de buren of op een pakketpunt is afgeleverd. Wij zien wat jij ziet, dus als je vragen hebt over de bezorging raden we aan altijd zelf de track & trace te bekijken. Nog steeds vragen over de verzending? Neem dan contact op met de bezorgdienst. Zij kunnen in sommige gevallen iets meer zien.

Hoe kan ik bestellen?

Wil je een bestelling plaatsen? Dit kan heel eenvoudig via onze webshop. Telefonisch bestellen is niet mogelijk.

Twijfel of het past? Niet nodig! Na betaling vragen wij om het chassisnummer van je auto. Als je dit invult controleren wij je bestelling in het dealersysteem van je auto of het echt past. Handig! Zo ontvang je altijd passende onderdelen.

Bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren? Dit doe je eenvoudig door het pakket aan de deur te weigeren. Het pakket komt dan het snelst bij ons terug. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben zullen we het geld binnen 7 dagen terugstorten op je rekening.

Mijn auto staat niet op de verpakking vermeld! Past het onderdeel wel?

Auto onderdelen passen vaak op veel verschillende auto merken en -modellen. Zo kan een setje remblokken voor een BMW 1-serie ook passen op een BMW 3-serie en andersom. De merken die wij verkopen zetten soms op de verpakking voor welk merk en model het artikel geschikt is. Maar omdat dit heel veel verschillende merken en modellen kunnen zijn tonen ze niet alle modellen op de verpakking.

Verwarrend? Dat vinden wij ook! We kunnen hier alleen niets aan doen. Maar wees gerust. Het artikel dat je ontvangt is uitgezocht op het chassisnummer van je auto. Je kunt het dus gewoon monteren.

Ik laat de onderdelen toch liever monteren. Is dit mogelijk?

De onderdelen die je bij ons hebt besteld kun je meestal vrij eenvoudig zelf monteren. Laat je het toch liever doen? Dat kan ook. Bij veel op zichzelf staande garages in het land kun je een afspraak maken om onderdelen te laten monteren. Bijvoorbeeld in combinatie met een APK keuring. We raden aan dit van te voren te bespreken met de garage. Let op: merkdealers en ketens staan hier vaak niet voor open. Maar daar betaal je ook de hoofdprijs.

Ook kun je de onderdelen bij ons in Ermelo en Harderwijk laten monteren. Bekijk onze montage pagina voor prijzen en de werkwijze. Als je de spullen al in huis hebt kun je ons bellen voor een montageafspraak.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Wij zijn te bereiken via:
+31 341 267 637
Ma t/m vrijdag van 10:00 tot 16:00
Stuur ons een bericht

Heb je vragen? Stel ze via onderstaand formulier. Wij proberen je vraag binnen een werkdag te beantwoorden.

Voor 23:59 besteld, uiterlijk woensdag in huis!
Bij ons betaalt u geen verzendkosten.
Heb je vragen?
Je kunt ons altijd telefonisch of via de mail bereiken.
Zoeken in ons aanbod
Je kunt zoeken op artikelnummer, origineelnummer of auto.
Onze zekerheden
  • Op werkdagen voor 17:00 besteld is de volgende dag in huis!
  • GRATIS bij je in huis bezorgd.
  • Altijd een gratis flacon reinier & tube keramisch vet.
  • Bij ons krijg je altijd wat op je auto past.
  • 100 dagen retouren.
Veilig bestellen
iDeal
Creditcard
PayPal
Riverty (AfterPay)
Bancontact
KBC/CBC Payment
Belfius
Giropay
Przelewy24
PostNL
DPD