Extra jubileum korting:
15% Extra Korting + Gratis remreiniger + Gratis tube keramisch vet
0
Veelgestelde vragen

Antwoord op al uw vragen

Hieronder vindt u snel antwoord op alle vragen.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel makkelijk! Begin met het invullen van een kenteken hierna kan je het onderdeel selecteren.
Selecteer het onderdeel dat je zoekt deze word aan de onderkant weergegeven.
Het systeem helpt je automatisch door het proces heen, Mocht je toch ergens tegen aanlopen bel dan even met onze klantenservice wij helpen je graag verder. Geen kenteken bij de hand? volg dan de stappenplan op de website d.m.v. auto-merk en type selectie.
Als je het juiste product hebt gekozen en in het winkelmandje hebt gedaan, dan kan het afronden van de order beginnen. Volg hiervoor alle stappen op de website.
Een product bestellen zonder kenteken is mogelijk als je deze niet bij de hand hebt.
Begin op de homepagina van onze website.
  1. Klik op het onderdeel dat je zoekt.
  2. Kies hierna je automerk.
  3. zoek je auto-model
  4. Kies nu auto-type
  5. Tot slot motorinhoud en bouwjaar selecteren
Hierna kan je alle producten inzien geschikt voor dat type auto.

Betalen

Wij bieden de volgende betalingsmethodes aan

  • Afterpay (betaling achteraf) + €0.95
  • iDeal Gratis
  • Mistercash (België) Gratis
  • Creditcard + €2.95
  • Overschrijving (betaling vooraf) Gratis
  • Rembours (betalen aan de deur) + €10.00


Afterpay

AfterPay voert voor autopartsonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bij autopartsonline.nl kan je betalen met een digitale factuur tot een bedrag van 400 euro.Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid Afterpay zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met afterpay die betrekking hebben op de betaling. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Levering

Dit is afhankelijk van de betaalwijze, producten besteld en betaald met Afterpay, Ideal, Mistercash en creditkaart worden indien voor 16:00 uur besteld de volgende dag geleverd.
Je krijgt aan het einde van de dag een track en tracé code van ons,  hierop kan je zien hoelaat het pakket ongeveer word geleverd.
Ben je niet thuis op moment van bezorgen dan probeert de pakket bezorger altijd je pakket te leveren bij de buren kan of mag dit niet dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde Parcel shop hier kan je het pakket zelf afhalen.
Bij ons zijn de verzendkosten altijd € 7,95 ongeacht het gewicht en/of het aantal pakketten.
Voor zendingen onder rembours geldt een extra contant geld tarief van €10,00 bovenop de gewone verzendkosten.
Wij maken gebruik van de DPD. Je krijgt altijd een track en tracé code toegestuurd. Hiermee kan je je pakketje volgen. Voor inhoudelijke vragen over de verzending raden wij je aan om contact op te nemen met de DPD.  Voor vragen omtrent je bestelling kan je ons altijd even bellen of mailen.
DPD levert niet aan een postbus. Rembours zendingen worden altijd verstuurd met PostNL.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging van de bestelling, dit is tevens je factuur. Geen e-mail ontvangen? Check in dit geval even de ongewenste email box. Mocht hij hier niet in staan dan kan het wezen dat je e-mailadres niet correct is. We raden je aan om dit even te melden via onze klantenservice. We helpen je hier graag even verder!
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om het proces zo goed mogelijk te laten verlopen worden alle bestellingen direct verwerkt waardoor annuleren meestal niet mogelijk is. Bel direct met onze klantenservice om te vragen wat de mogelijkheden zijn op dat moment.

Retourneren

Het artikel kan je heel gemakkelijk ruilen of retourneren met het retourformulier.
  • Wij dienen het artikel binnen 45 dagen na verzenddatum ontvangen te hebben.
  • De retourkosten zijn voor de consument zelf.
  • Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  • Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je retour/ruiling krijg je een bevestiging per e-mail.
  • Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour weer teruggestort naar het rekeningnummer wat ingevuld is op het retourformulier.
Neem in dit geval altijd contact op met onze klantenservice. Zij zullen voor een passende oplossing zorgen. 

LET OP! Indien je bij een defect of beschadiging zonder aan te geven het item op eigen kosten retour stuurt kunnen wij deze niet meer vergoeden.

Klachten?

Als je een klacht hebt over Autopartsonline dan kan je ons dit via het contactformulier laten weten.
Geeft daarbij altijd het ordernummer en de adresgegevens van je bestelling aan ons door. Zonder deze gegevens kunnen we je klacht niet in behandeling nemen. 
Wij doen ons uiterste best om je klacht zorgvuldig te behandelen en waar mogelijk ook op te lossen.

Contact

Advies nodig?

Bel ons gratis op
0341 267 637

Gezien bij RTL Lifestyle Experience
Gezien bij RTL Lifestyle Experience
Afspelen
Onze zekerheden
Betrouwbaar
9,2
14836 beoordelingen
Veilig betalen
  • Veilig betalen met iDeal
  • Veilig betalen met PayPal
  • Veilig betalen met uw creditcard
  • Veilig betalen met uw creditcard
Snel geleverd

Vóór 16:00 besteld, morgen in huis!

  • Bezorgen via DPD
  • Bezorgen via PostNL
Contactgegevens