Klantenservice

Hieronder vindt u snel antwoord op alle vragen.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel makkelijk!
  • Begin met het invullen van een kenteken op de homepage.
  • Selecteer het onderdeel dat je zoekt in de popup die word getoond.
  • Het systeem helpt je automatisch door het proces heen, Mocht je toch ergens tegen aanlopen bel dan even met onze klantenservice wij helpen je graag verder. Geen kenteken bij de hand? volg dan de stappenplan op de website d.m.v. auto-merk en type selectie.
  • Als je het juiste product hebt gekozen en in het winkelmandje hebt gedaan, dan kan het afronden van de order beginnen. Volg hiervoor alle stappen op de website.
Een product bestellen zonder kenteken is mogelijk als je deze niet bij de hand hebt.
  • Begin op de homepagina van onze website.
  • Klik op het onderdeel dat je zoekt.
  • Kies hierna het merk, model en type van de auto.
  • Tot slot motorinhoud en bouwjaar selecteren.
  • Hierna kan je alle producten inzien geschikt voor dat type auto.

Betalen

Wij bieden de volgende betalingsmethodes aan
  • Afterpay (betaling achteraf) + €0.95
  • iDeal Gratis
  • Mistercash (België) Gratis
  • Creditcard + €2.95
Afterpay
AfterPay voert voor onze webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bij remonderdelen.nl kan je betalen met een digitale factuur tot een bedrag van 400 euro. Ter goedkeuring van het verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid Afterpay zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met afterpay die betrekking hebben op de betaling. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Levering

Dat ligt aan de tijd waarop u besteld heeft:
  • Besteld u producten op onze site welke op voorraad zijn en besteld u voor 16:30? Dan heeft u de bestelde onderdelen de volgende werkdag in huis.
  • Besteld u producten op onze site welke op voorraad zijn en besteld u na 16:30? Dan heeft u de bestelde onderdelen overmorgen in huis.
Bij ons betaald u geen verzendkosten! Dat is een van onze unieke services.
Wij werken met twee verzendpartijen, DPD en PostNL. Het ligt aan de grote van het pakket met welke vervoerder het verstuurd zal worden.
Na het plaatsen van de bestelling ontvang je direct een orderbevestiging van de bestelling, dit is tevens je factuur. Geen e-mail ontvangen? Check in dit geval even de ongewenste email box. Mocht hij hier niet in staan dan kan het wezen dat je e-mailadres niet correct is. We raden je aan om dit even te melden aan ons via de telefoon. Dan zorgen we dat je alsnog de orderbevestiging ontvangt.

Retouren

Het artikel kan je heel gemakkelijk ruilen of retourneren met het retourformulier.
  • Wij dienen het artikel binnen 100 dagen na verzenddatum ontvangen te hebben.
  • Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  • Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je retour/ruiling krijg je een bevestiging per e-mail.
  • Het bedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retour weer teruggestort naar het rekeningnummer wat ingevuld is op het retourformulier.
Zodra een order bij ons binnenkomt gaan wij er direct mee aan de slag. We gaan eerst nog wat controles uitvoeren om te kijken of het bestelde product wel echt op uw auto past. Mocht dit het geval zijn dan zetten wij de order door naar het magazijn. Op het moment dat het magazijn ermee aan de slag gaat kunnen wij de order helaas niet meer annuleren. Het is dus van belang om het zo spoedig mogelijk door te geven.

Klachten?

Als je een klacht hebt over onze webshop dan kan je ons dit via het contactformulier laten weten. Geeft daarbij altijd het ordernummer en de adresgegevens van je bestelling aan ons door. Zonder deze gegevens kunnen we je klacht lastiger in behandeling nemen. Wij doen ons uiterste best om je klacht zorgvuldig te behandelen en waar mogelijk ook op te lossen.