Klantenservice
Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen.
Verzenden en Retouren
Levertijd
Is je bestelling op voorraad en op werkdagen voor 17:00 besteld? Dan wordt de bestelling na onze handmatige controle dezelfde dag nog meegegeven aan de transporteur. Wij versturen onze pakketten met DPD en PostNL. Meestal wordt je pakket, wanneer je op een werkdag besteld, de volgende dag al geleverd. Echter kunnen we dit niet 100% garanderen! Houd daarom de track en trace gegevens in de gaten en bestel ruim op tijd wanneer dat mogelijk is. We raden het aan om afspraken met een garage pas te maken wanneer de onderdelen geleverd zijn. We verwerken pakketten op werkdagen, dit wil zeggen dat bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst op maandag door ons worden gecontroleerd en verwerkt.
Gratis controle of je bestelling op je auto past
Wij controleren elke bestelling op juistheid. Zo krijg je altijd passende onderdelen voor jouw auto. Geef daarom na bestelling altijd je chassisnummer door. Wanneer uit onze controle blijkt dat er andere onderdelen op jouw auto zitten, dan nemen we contact met je op. Wil je dat wij je bestelling niet controleren? Geef dit dan aan ons door. Dan geven we je bestelling direct door aan de transporteur.
Voorraad
Op onze site laten we alleen onderdelen zien die op voorraad zijn. Deze voorraad krijgen we door van onze leverancier. In de meeste gevallen klopt dit, maar soms zit er een verschil in de getoonde voorraad en de daadwerkelijke voorraad. Wanneer dit het geval is zullen we in overleg opzoek gaan naar een vergelijkbaar of beter alternatief.
Géén verzendkosten
Wij berekenen géén verzendkosten in Nederland, België en Duitsland.
Levering in Europa
Het is mogelijk om bestellingen te versturen naar adressen in heel Europa. Neem contact met ons op om de mogelijkheden en tarieven te bespreken.
Retourneren: Niet goed, geld terug
Wij helpen je graag met het maken van de juiste keuze. Mocht je een product niet meer nodig hebben, dan kan het in de standaard verpakking en natuurlijk ongebruikt worden geretourneerd.
Geretourneerde onderdelen worden zeer zorgvuldig en deskundig geïnspecteerd, zo wordt de veiligheid van onze klanten gewaarborgd. Bij duidelijke gebruikssporen op het geretourneerde product wordt het aankoopbedrag deels of niet vergoed. Je retour kan alleen worden verwerkt wanneer je het retourformulier invult en de retourcode uitprint of opschrijft en mee zendt met de retour zending. Alleen dan kunnen we je retour behandelen.
Kosten retourneren
Het te retourneren product dient gefrankeerd te worden verzonden met één van de transporteurs. In geval van een beschadigd of verkeerd geleverd artikel bieden wij je graag een verzendetiket aan om gratis te retourneren. Wanneer een product geretourneerd met een andere reden zijn de kosten voor de klant. Op deze manier stimuleren wij jou om weloverwogen beslissingen te maken en zo het transport en dus de uitlaatgassen te minimaliseren. Dit is uiteindelijk beter voor mens en milieu. Ook voorkomen deze weloverwogen beslissingen het overbodig retourneren van veiligheidsproducten rondom remmerij en ophanging.
100 dagen bedenktermijn
Producten kunnen binnen 100 dagen geruild of geretourneerd worden. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Veel gestelde vragen
Hieronder vindt je snel antwoord op alle vragen.